lunedì 2 luglio 2012

Mobile feed: house hunting in Lausanne



It's time to start. The school is finished (I was moved as a child). The children are departed. The luggage is ready. Lausanne, waiting for me. I'm coming! This is the first time I visit the city as a future citizen and not for pleasure.
I hope to find a home and a good school for my children. It'll be a new experience: I'll have the opportunity to furnish a new home, studying new living solutions, producing a lot of new materials for my posts. Wish me luck!

E' ora si parte. La scuola è finita (alla festa di fine anno mi sono commossa come una bambina), i bimbi sono partiti per il mare, la valigia è pronta. Losanna, aspettami, sto arrivando! Questa è la prima volta che visito la città come futura cittadina e non come turista. Spero di trovare casa al primo giro e di scegliere una buona scuola per i bambini. Sarà un'esperienza assolutamente nuova. Fra le altre cose, avrò l'opportunità di arredare una nuova casa, studiando nuove soluzioni d'arredo che mi daranno molti spunti per produrre i post sul blog. Auguratemi buona fortuna!



Nessun commento:

Posta un commento

Thanks for your comment | Grazie per i vostri commenti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...